13 Nisan 2010

Opel Astra, Hatcback pazarının koltuğunu kaptı

Astra HB, yılın ilk üç ayında gerçekleştirdiği toplam 1.507 adetlik satış rakamı ile segmentinde lider koltuğuna oturdu. Toplam satışın %36'lık bölümü Yeni Astra HB satışlarından oluşuyor.


Almanya’da 2010 yılının ilk iki aylık sipariş oranı geçen senenin aynı dönemine kıyasla yüzde %38 arttı. Bu artış ile Opel Astra, Almanya kompakt sınıfında ikinci sırada yer alıyor.


Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik; “ Yenilikçi teknolojiyi uygun fiyatlarla sunma konusundaki gücümüz tüketici tarafından olumlu karşılandı.“ diyor ve ekliyor “Bu, ileri teknolojiyi dikkat çeken tasarım ve kaliteli üretim anlayışıyla başarılı şekilde harmanladığımızın kanıtıdır.”


Astra HB, Avrupa genelinde 100 bini aşkın siparişle beklentilerin üzerinde satış rakamına ulaştı. Bu artış, yılın ikinci çeyreğinde Opel’in Polonya-Gliwice’deki üretim tesislerine üçüncü bir vardiyanın ekleneceği anlamına geliyor. 

Opel’in 1936’da Olympia Kadett ile başlattığı kompakt sınıf geleneğinden gelen Astra HB, C segmeninde her zaman Avrupa’nın en çok satan kompakt otomobilleri arasında ilk üçte olmuştur. Astra yılda ortalama 500.000’e yakın bir satış hacmi ile tüm Opel satışlarının üçte birini oluşturmaktadır.



haber@carturk.com




Yorum Gönder