Audi’nin Avant felsefesini yeniden yorumlayan, bilgi-eğlence tasarımında yeni bir dönem açacak Audi Prologue Avant, 455 hp gücü ve 750 Nm torkuyla da son derece sıradışı
Dinamik zarafet, en yeni ve yüksek teknolojileri bir araya getiren bir tasarım: Audi’nin Cenevre Otomobil Fuarı’nda sunduğu konsept aracı Prologue Avant, geleceğe bir bakış anlamına geliyor: Audi’nin coupé konusunda yaptığı araştırmalarla şekillendirdiği yeni ve duygu dolu tasarım dili bu konsept araçla ortaya konuyor.
Geleceğe bir bakış
Kasım 2014’te düzenlenen Los Angeles Otomobil Fuarı’nda, gelecekteki tasarım dili hakkında ipuçları veren Audi, bu vizyoner konseptinin bir başka versiyonunu Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergiliyor. Audi Prologue Avant, dinamik özellikler, form ve işlevi mükemmel bir sentez halinde bir araya getiriyor. Uzunluğu 5,11 metre, genişliği ise 1,97 metre olan bu beş kapılı otomobil, öncü gövde konseptiyle net bir şekilde lüks sınıfta konumlanıyor.
Aynı zamanda gözden kaçmayan spor ve değişken özelliklere sahip olan otomobilin hem dışında hem içinde üstün teknoloji deneyimi yaşanıyor: Sürücü ve sayıları üçe kadar çıkabilen yolcular lüks ortamda, en ileri teknoloji ürünü bilgi ve eğlence mimarisi ve bağlantı teknolojisi sayesinde dijital bağlantıdan yararlanabiliyorlar.
Tasarım ve işlevler bir bütün oluşturuyor
Lüks iç mekanda koyu renk tonların kullanıldığı konsept model burada da yeni bir deneyim sunuyor. Gösterge tablosunun uyumlu ön kısmı üç dokunmatik ekrandan oluşuyor. Ayrıca, sürücü ve yolcular, organik LED’lerden yapılmış iki adet OLED-ekran üzerinden dijital iletişim kurabiliyorlar. Arkada yer alan son derece ince ve ayrılabilir OLED ekranlar Audi Q7’de* bulunan Audi tabletin bir versiyonu olarak, yolculara ihtiyaçlarına uygun bilgi ve eğlence imkanı sunuyor.
Teknoloji seri üretime yakın
Audi Prologue Avant’ta kullanılan teknoloji, seri üretime yaklaşmış durumda. Audi Q7 e-tron quattro’daki plug-in hibrit teknolojisi bu araçta da kullanılıyor ve daha da yüksek performansa ulaşıyor. 3.0 TDI motor ile elektrik motorunun kombine olarak sağladığı 335 kW sistem gücü otomobilin sıfırdan saatte 100 km hıza 5,1 saniyede yükselmesini sağlıyor.
Tamamen elektrikli sürüşte menzil 54 kilometre. Şasi, adaptif hava süspansiyonu ve dinamik dört-çeker direksiyon sistemi, konfor, spor kullanım, yol tutuş ve stabiliteyi yeni bir performans düzeyinde bir araya getiriyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder