22 Haziran 2012

Piaggio X10 Türkiye

Maxi Scooter konseptinin yaratıcısı İtalyan Piaggio, GT gamının en son üyesi X10’u Türkiye’de de satışa sundu. Piaggio X10, Elektrikli arka süspansiyon ayarı, çift ABS ve ASR sistemi, arkadan aydınlatmalı kumandalar, geniş ön cam, üçlü torpido gözü, 4 inç LCD ekrana sahip yol bilgisayarı gibi birçok yeni özelliği ile göz dolduruyor.
X10; 12V soket içeren, 2 adet flip-up kaskın rahatlıkla sığabileceği genişlikteki kask alanı ve ayak kalkanının arka plakasındaki 3 adet torpido gözü ile ciddi bir yük kapasitesine de sahip.
Arka kısımda sürücü ve yolcu koltukları arasında sınırlı bir yükseklik farkı bulunan X10, her boydaki yolcuların kolaylıkla binebilmesini sağlıyor.
Piaggio X10, 350cc ve 500cc olmak üzere 2 farklı versiyon seçeneği ile Piaggio X10, 8 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarlarla satılacak.



Piaggio X10 350 – Teknik Özellikler

Motor
Tek silindir, dört zamanlı
Motor kapasitesi
330 cm³
İç çap x Strok
78 mm x 69 mm
Zamanlama
4 supaplı, üstten tek kam mili (S.O.H.C.), silindirli külbütör
Soğutma
Sıvı
Yağlama
Kuru karter
Marj
Elektrik
Şanzıman
Tork sunuculu CVT Hız
Debriyaj
Otomatik santrifüjlü çok diskli yağ banyosu
Şasi
Yüksek dayanımlı çelik boruda çift beşikli şasi
Ön süspansiyon
Hidrolik teleskopik çatal Ø35 (115 mm hareket)
Arka süspansiyon
4 konumda ayarlanabilir yay ön yükleme özelliğine sahip iki adet çift yönlü hidrolik amortisör
100 mm dikey tekerlek hareketi
Ön fren
Hidrolik, 280 mm çift paslanmaz çelik disk, çift pistonlu yüzer kaliper
Arka fren
Hidrolik, 240 mm paslanmaz çelik disk, çift pistonlu yüzer kaliper
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70 – 15”
Arka lastik
İç lastiksiz 150/70 – -13”
Uzunluk
2.250 mm
Genişlik
790 mm (aynasız)
Sele yüksekliği
760 mm
Aks aralığı
1621 mm
Depo
15 litre (2 litre yedek dahil)
Emisyonlar
Euro 3


Piaggio X10 500 – Teknik Özellikler

Motor
Tek silindir, 4 zamanlı, çift buji
Motor kapasitesi
492 cm³
İç çap x Strok
94 x 71 mm
Zamanlama
4 supaplı, üstten tek kam mili (S.O.H.C.)
Soğutma
Sıvı
Yağlama
Karterli yağlama
Marj
Elektrik
Şanzıman
Tork sunuculu CVT Hız
Debriyaj
Vibrasyon takozlu, otomatik kuru santrifüj kavrama
Şasi
Yüksek dayanımlı çelik boruda çift beşikli şasi
Ön süspansiyon
Hidrolik teleskopik çatal Ø41 (115 mm hareket)
Arka süspansiyon
Ayarlanabilir ön yüklemeli çift yönlü hidrolik tek amortisör, elektronik kontrollü yay.
89 mm eksen hareketi – 114 mm dikey tekerlek hareketi
Ön fren
Hidrolik, 280 mm çift paslanmaz çelik disk, çift pistonlu yüzer kaliper
Arka fren
Hidrolik, 240 mm paslanmaz çelik disk, çift pistonlu yüzer kaliper
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70 – 15”
Arka lastik
İç lastiksiz 150/70  -13”
Uzunluk
2250 mm
Genişlik
790 mm (aynasız)
Sele yüksekliği
760 mm
Aks aralığı
1633 mm
Depo
15 litre (2 litre yedek dahil)
Emisyonlar
Euro 3

Hiç yorum yok: