X10; 12V soket içeren, 2 adet flip-up kaskın rahatlıkla sığabileceği genişlikteki kask alanı ve ayak kalkanının arka plakasındaki 3 adet torpido gözü ile ciddi bir yük kapasitesine de sahip.
Arka kısımda sürücü ve yolcu koltukları arasında sınırlı bir yükseklik farkı bulunan X10, her boydaki yolcuların kolaylıkla binebilmesini sağlıyor.
Piaggio X10, 350cc ve 500cc olmak üzere 2 farklı versiyon seçeneği ile Piaggio X10, 8 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarlarla satılacak.
Piaggio X10 350 – Teknik Özellikler
Motor
|
Tek silindir, dört zamanlı
|
Motor kapasitesi
|
330 cm³
|
İç çap x Strok
|
78 mm x 69
mm
|
Zamanlama
|
4 supaplı, üstten tek kam mili (S.O.H.C.),
silindirli külbütör
|
Soğutma
|
Sıvı
|
Yağlama
|
Kuru karter
|
Marj
|
Elektrik
|
Şanzıman
|
Tork sunuculu CVT Hız
|
Debriyaj
|
Otomatik santrifüjlü çok diskli yağ banyosu
|
Şasi
|
Yüksek dayanımlı çelik boruda çift beşikli şasi
|
Ön süspansiyon
|
Hidrolik teleskopik çatal Ø35 (115 mm hareket)
|
Arka süspansiyon
|
4 konumda ayarlanabilir yay ön yükleme özelliğine
sahip iki adet çift yönlü hidrolik amortisör
100 mm dikey tekerlek hareketi
|
Ön fren
|
Hidrolik, 280 mm çift paslanmaz çelik disk, çift
pistonlu yüzer kaliper
|
Arka fren
|
Hidrolik, 240 mm paslanmaz çelik disk, çift pistonlu
yüzer kaliper
|
Ön lastik
|
İç lastiksiz 120/70 – 15”
|
Arka lastik
|
İç lastiksiz 150/70 – -13”
|
Uzunluk
|
2.250 mm
|
Genişlik
|
790 mm (aynasız)
|
Sele yüksekliği
|
760 mm
|
Aks aralığı
|
1621 mm
|
Depo
|
15 litre (2 litre yedek dahil)
|
Emisyonlar
|
Euro 3
|
Piaggio X10 500 – Teknik Özellikler
Motor
|
Tek silindir, 4 zamanlı, çift buji
|
Motor kapasitesi
|
492 cm³
|
İç çap x Strok
|
94 x 71
mm
|
Zamanlama
|
4 supaplı, üstten tek kam mili (S.O.H.C.)
|
Soğutma
|
Sıvı
|
Yağlama
|
Karterli yağlama
|
Marj
|
Elektrik
|
Şanzıman
|
Tork sunuculu CVT Hız
|
Debriyaj
|
Vibrasyon takozlu, otomatik kuru santrifüj kavrama
|
Şasi
|
Yüksek dayanımlı çelik boruda çift beşikli şasi
|
Ön süspansiyon
|
Hidrolik teleskopik çatal Ø41 (115 mm hareket)
|
Arka süspansiyon
|
Ayarlanabilir ön yüklemeli çift yönlü hidrolik tek
amortisör, elektronik kontrollü yay.
89 mm eksen hareketi – 114 mm dikey tekerlek
hareketi
|
Ön fren
|
Hidrolik, 280 mm çift paslanmaz çelik disk, çift
pistonlu yüzer kaliper
|
Arka fren
|
Hidrolik, 240 mm paslanmaz çelik disk, çift pistonlu
yüzer kaliper
|
Ön lastik
|
İç lastiksiz 120/70 – 15”
|
Arka lastik
|
İç lastiksiz 150/70
-13”
|
Uzunluk
|
2250 mm
|
Genişlik
|
790 mm (aynasız)
|
Sele yüksekliği
|
760 mm
|
Aks aralığı
|
1633 mm
|
Depo
|
15 litre (2 litre yedek dahil)
|
Emisyonlar
|
Euro 3
|
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder