24 Aralık 2012

Volvo daralan pazar rağmen büyüdü


‘EN iyi üçlü’ sloganıyla pazara sunduğu Volvo S60, V60 ve S80 DRIVe Powershift modelleriyle premium segmentteki 1.6 lt dizel otomatik boşluğunu dolduran Volvo, 11 ayda yüzde 9.7 büyümeyle 4 bin 473 adet satışa ulaştı. Volvo, sene başında koyduğu 5 bin 200 adetlik satış hedefine ulaşma yolunda.
Bu  rakam şirket tarihinin rekorunu da beraberinde getirecek. Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Torben Eckardt, 2012’de pazarın beklentileri doğrultusunda gittiğini söyledi. Eckardt “Pazar büyük bir ihtimalle binekte 530 binle kapanacak. Premiumda ise geçen yıla yakın bir kapanış tahmin ediyoruz. Yani yaklaşık 48 bin 500 adet” dedi.
Gelecek yıl V40, V40 Cross Country ve V40 R-Design modellerini satışa sunacaklarını kaydeden Eckardt, 2013’te toplamda 5 bin 600 adet satışa ulaşmayı planladıklarını belirtti.

Hiç yorum yok: