6 Eylül 2014

Audi’ye 2014’te ödül yağmuru!

Audi, 2014 yılının 8 ayında, inovatif teknolojisi, yeni ürünleri ve üretim felsefesi nedeniyle dünyanın birçok ülkesinde prestijli ödüllere layık görüldü
Almanya’da Facit Research tarafından yapılan araştırmada, Audi ülkenin en sürdürülebilir şirketi seçildi. Alman tüketicilerin fikirleri alınarak hazırlanan araştırmada, Audi’nin çevresel, ekonomik sorumluluk alanları ve sürdürülebilirlik alanında çalışmaları dikkate alındı.
Kore’nin en saygın gazetelerinden DongA Ilbo tarafından yapılan okur anketinde, Audi “En İyi Otomobil Markası” seçildi. Gazete, Audi’nin yenilikçi pazarlama stratejisi ve ülke pazarındaki yüksek satış başarı nedeniyle bu ödüle layık görüldüğünü yazdı. Çin’de J.D Power Asia Pasific’in yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmasında da Audi birinci oldu. Araştırma, 2012-2013 yılında yeni araç sahibi olan 45 farklı kentten 17 bin kişiyle yapıldı.
Almanya’da yayınlanan CHIP ve AMS dergilerinin 42 bin okuyucusunun katılımıyla düzenlediği “Connectivity Awards” ödüllerinde Audi, navigasyon, telefon entegrasyonu, ses sistemi ve muti-medya/eğlence kategorilerinde sınıfının en iyi markası seçildi. Audi bu ödüle, MMI Navigation Plus, Audi Phone Box, S3’teki Bang &Olufsen Ses Sistemi ve LTE Wi-Fi sistemiyle layık görüldü.
İngiltere’de verilen Auto Express Ödülleri’nde A3 Cabriolet 1.4 TFSI “En iyi Cabrio Araç” ve A6 2.0 TDI Ultra da “En iyi Executive (Yönetici) Aracı” seçildi.

Hiç yorum yok: