“Dijitalleşme” başlığı altında çalışmalarını yoğunlaştıran Skoda, bu amaçla yeni ürünler geliştirmek ve ulaşım hizmetleri sunmak amacıyla bir hareket planı belirledi. Şirket, bu çalışmalarla birlikte Skoda markasının dijital dönüşümünü de gerçekleştirerek gücünü ve rekabetçiliğini de artırmış olacak.
Böylece dijital devrimle şekillenen Skoda modelleri, yeni teknolojilerin makul seviyede adaptasyonuyla müşterilerine daha kolay, verimli ve ilginç bir seyahat deneyimi yaşatacak. “Dijitalleşme”, Skoda’nın yakın zamanda açıkladığı “2025 Stratejisi”nin en önemli eylemlerinden birini oluşturuyor.
Yeni nesil Fabia modeliyle birlikte, tüm yeni modellerine akıllı telefonlarla iletişim olanağı tanıyan teknolojileri eklemeye başlayan Skoda, dijitalleşmeyi, şirket içinde de eğitimden çalışanların deneyimlerini artırmaya, 3 boyutlu teknolojiler ve sanal gerçeklik yardımıyla araç geliştirmeye, hatta üretmeye kadar bir dolu alana taşımayı hedefliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder