28 Mayıs 2015

Porsche 911 Carrera 4 GTS Autoshow 2015'te

Porsche, 911 Carrera GTS’nin ikinci nesli Carrera 4 GTS versiyonuyla fuarda.
Arkadan itişli veya dört çeker versiyonlarıyla coupe ve cabriolet olmak üzere dört farklı versiyonu bulunan model ailesi, 911 Carrera S ile 911 GT3 arasındaki farkı kapatıyor.
430 hp güç, Sport Chrono paket ve otomobilin sürüş sırasındaki yüksekliğini 10 milimetre aşağı indiren PASM aktif amortisör sistemi gibi teknik bileşenleriyle daha güçlü bir sürüş dinamiğine ve benzersiz bir sürüş keyfine sahip GTS ailesinde, verimlilik, hızlanma ve azami hız değerleri artırılırken, kombine yakıt tüketiminin S modellerinin avantajlı seviyelerinde kalması sağlanmış.
Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) ile birlikte 911 Carrera GTS sıfırdan saatte 100 km hıza 4,0 saniyede ulaşıyor (Cabriolet: 4,2 saniye). GTS modellerinin her birinin azami hızı 300 km/s sınırının üstünde; en hızlısı ise 306 km/s ile manüel şanzımanlı ve arkadan itişli Coupe versiyon.
Porsche Dinamik Işık Sistemi (PDLS) kullanılan bi-xenon farlar ve belirgin bir GTS sesi sağlayan spor egzoz sistemi gibi birçok seçenek, yeni modellere standart olarak dahil edildi. Sürücü ve öndeki yolcu Alcantara kaplı koltuklarda oturuyor. Deri döşemeli spor koltukların orta panelleri, Porsche’nin diğer GTS modellerinde olduğu gibi Alcantara’dan yapıldı.
Tüm modeller 911 Carrera 4 gövde ile genişletilmiş arka teker yayları ve yüksek tekerlek iz genişliğine sahip. 20 inçlik jantlar, merkezi tekerlek kilidi ve özel bir mat siyah boyayla yine standart olarak sunuluyor. Ön taraftaki özelliklere ayrıca özel süsleme parçaları ve füme bi-xenon farlar ekleniyor. GTS’nin kendine özgü hava giriş filtresinin üzerindeki siyah süs şeritleri ve siyah krom kaplanmış egzoz boruları GTS’nin arka kısmını karakterize ediyor.

Hiç yorum yok: