Garmin Uluslararası Satış Müdürü Dan Bartel, yaptığı açıklamada, son 5 yıldır Dubai'de yapılan uluslararası bayi toplantısının ilk defa İstanbul'da gerçekleştirildiğini, bu kararın Garmin'in "rotayı Türkiye'ye kırdığının" işareti olduğunu vurguladı.
Ürün portföylerinin yüzde 60'ını navigasyon cihazlarının oluşturduğunun altını çizen Bartel, geçen yıl 18 milyon adet cihaz satışı gerçekleştirdiklerini, bu yıl ise bu rakamı yüzde 10 artırmayı hedeflerini bildirdi.
Garmin Asya, Orta Doğu ve Afrika'dan Sorumlu Satış Müdürü Brian Crosse ise Türkiye'de büyük bir potansiyel gördüklerini, ancak bu potansiyelin tam olarak değerlendirildiğini düşünmediklerini ifade ederek, Türkiye'de Garmin'in denizcilik alanındaki ürünlerinin büyük ilgi gördüğünü ve bu pazarın daha da büyümesini beklediklerini bildirdi.
http://www.carturk.com/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder